Wójt Gminy Kołobrzeg ogłasza uzupełniający nabór zgłoszeń o udzielenie grantu na wymianę źródeł ciepła w budynkach/lokalach mieszkalnych na terenie Gminy Kołobrzeg.
Termin naboru uzupełniającego – 31.05.2022 r.
1. Zasady udzielania grantu określa Regulamin.
2. Warunkiem otrzymania grantu jest likwidacja pieców lub kotłów węglowych opartych o spalanie węgla i zastąpienie ich źródłem ciepła określonym w Regulaminie.
3. Przyznanie grantu następuje w wyniku złożenia poprawnego pod względem formalnym zgłoszenia o przyznanie grantu (dalej Zgłoszenie).
4. Zgłoszenia rozpatrywane będą na bieżąco w kolejności wpływu.
5. Limit środków w ramach naboru uzupełniającego : 7.500,00 zł.
6. Grant jest przyznawany na podstawie Umowy o przyznanie grantu.
7. Grant przyznaje się w kwocie 7.500,00 zł.
8. Grant jest przyznawany ryczałtowo po dokonaniu rozliczenia Umowy – formularz rozliczenia.
9. Miejsce składania zgłoszeń: Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg.
10. Wszelkie informacje w tym temacie udzielane są pod numerem telefonu 94 35 30 444.