Zapraszamy na kolejne szkolenie dla koordynatorów i koordynatorek wolontariatu! Tym razem tematem będą media społecznościowe, a w szczególności portal Facebook. Porozmawiamy o tym jak używać FB do promocji naszego wolontariatu i organizacji, a także do komunikacji z wolontariuszami i otoczeniem.
Zapraszamy po garść nowej wiedzy, wymianę doświadczeń i integrację.
Szkolenie zorganizowane będzie 23.07 (wtorek) w godz. 11:00-15:30 w siedzibie Pracowni Pozarządowej, ul. Dworcowa 2, Koszalin:
- część teoretyczna 11:00-13:00,
- część praktyczna 13:30-15:30 (w razie potrzeby możemy zostać z Wami dłużej),
- w trakcie szkolenia zapewniamy lunch.
Prowadząca: Marzena Tkaczyk, koordynatorka wolontariatu w Pracowni.
Zapisy: https://forms.gle/ZfMTdYmagCepAe3j9
Szkolenie wspołfinansowane przez Korpus Solidarności
Więcej informacji na stronie www.pracowniapozarzadowa.pl